Mijn eerste reis - Reisverslagen van Boris Borsje - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Boris Borsje - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Februari 2016

Myanmar

02 Februari 2016

Blog 1
Boris

Hallo daar! Zoals jullie wel weten reis ik 5 maanden in Zuid-Oost Azië en India. Op dit blog vertel ik jullie alles over mijn avonturen en ervaringen. Ook probeer ik zo af en toe wat mooie foto's te posten zodat jullie een indruk krijgen hoe mijn omgeving eruit ziet. De landen die ik van plan ben te gaan bezoeken zijn: Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam, Myanmar, Nepal en India. Of dit allemaal gaat lukken zullen jullie gedurende het lezen merken! Veel leesplezier gewenst en schroom niet om een opmerking achter te laten! Groetjes, Boris.

Actief sinds 14 Jan. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3075

Voorgaande reizen:

14 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

14 Januari 2016 - 03 Juli 2016

Mijn eerste reis

15 Januari 2016 - 03 Juli 2016

Landen bezocht

Landen bezocht: